1391/11/01 | باشگاه مشتری | |
باشگاه مشتریچکیده: در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب و حفظ مشتریان به توسعه استراتژی های بازاریابی رابطه ای منجر شده است. شرکتهای در حال توسعه، آمیزه ای از ابزارهای بازاریابی رابطه ای، برای جذب و حفظ مشتریان سودآور هستند. یکی از این ابزارها، باشگاه مشتری است. بر اساس مفهوم بازاریابی رابطه ای، تمرک... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | فرهنگ بازاریابی | |
فرهنگ بازاریابیچکیده: برای ایجاد و توسعه مفاهیم فرهنگ سازمانی و سپس به کارگیری آنها در مسایل بازاریابی با دو چالش روبرو میشویم. اول اینکه باید درباره ادبیات به سرعت در حال توسعه فرهنگ سازمانی کاوش و مسایل متعدد متدولوژیک و مفهومی را درک کنیم و برای معتبر ساختن بررسی خود، باید گزینههایی را رو... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | کلیدهای طلایی بازاریابی بیمه | |
کلیدهای طلایی بازاریابی بیمهخلاصه: هنر فروشندگی هنر موفقیت در زندگیبیمهگذار حق دارد در خصوص بیمهنامهای که میخرد اطلاعات کامل کسب نماید، حتی اگر این اطلاعات منجر به نخریدن بیمهنامه از جانب وی شود وظیفه بازاریاب این است که نقاط ضعف و قوت، مزایا، محدودیتها و استثنایات بیمه نامه را ب... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | به ده دلیل مردم از شما خرید نمی کنند | |
خلاصه:به ده دلیل مردم از شما خرید نمی کننددر این مقاله ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که می توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمی کنند. دلایل زیر به شما کمک می کنند تا استراتژی بازاریابی و فروش تجارت الکترونیکی خود را ب... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | کلیدهای طلایی بازاریابی بیمه | |
کلیدهای طلایی بازاریابی بیمهخلاصه: هنر فروشندگی هنر موفقیت در زندگیبیمهگذار حق دارد در خصوص بیمهنامهای که میخرد اطلاعات کامل کسب نماید، حتی اگر این اطلاعات منجر به نخریدن بیمهنامه از جانب وی شود وظیفه بازاریاب این است که نقاط ضعف و قوت، مزایا، محدودیتها و استثنایات بیمه نامه را بطور ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | شش فن از فنون توسعه شغلی: در شغلی باش که خواهانشی | |
شش فن از فنون توسعه شغلی: در شغلی باش که خواهانشیمقدمه زمانی که در حرفه تان آموزشهای لازم را دیدید، به منظور یاری رساندن به سازمان و رسیدن به مقام ارشدیت، ممکن است نگاهی به سوی نردبان ترقی استرس زای سازمانی که در آن مشغول به کار هستید، داشته باشید نه بیشتر. اگر نقش خود را درست ایفا نمایید، ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه | |
سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت کارآمد اطلاعات بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی• امکان ایجاد انواع فرمهای دریافت اطلاعات از مراجعین به غرفه نمایشگاهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و فرم با گزینه های از پیش تعیین شده) همراه با ت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | امکان نظرسنجی و رضایت سنجی طلوع | |
امکان نظرسنجی و رضایت سنجی طلوع مبتنی بر نرم افزار CRMنرم افزاری جهت سنجش میزان رضایت مشتریان• امکان ایجاد انواع فرمهای نظرسنجی و نظرخواهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و یا فرم با گزینه های از پیش تعیین شده)• امکان ایجاد سوالات تستی و تشریحی• امکان ایجاد گزینه های ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | مدیریت ارتباطات درون سازمانی | |
مدیریت ارتباطات درون سازمانی مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعاختصاص کارتابل روزانه به هر یک از کاربران که کلیه وظایف همان روز، وظایف سررسیده، وظایف آتی و موارد تکمیل شده را شامل می شود:• تعریف وظیفه• تعیین تاریخ سررسید آن وظیفه• تعیین زمان یادآوری جهت آلارم وظیفه• وضعیت• اولویت (... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت بازاریاب ها | |
سیستم مدیریت بازاریاب ها مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت روند کاری و میزان فروش بازاریابان و کارشناسان فروش• تعریف بازاریاب• ثبت کلیه ارتباطات برقرار شده توسط بازاریاب (ثبت انواع روشهای ارتباطی با مشتری، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط)• کنترل و گزارش گیری از کلیه ارت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
|
1391/11/01 | ثبت شکایات و پیشنهادات | |
ثبت شکایات و پیشنهاداتیکی از امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ایده پرداز طلوع ، ثبت شکایات و پیشنهادات است. در این بخش از نرم افزار ، موضوع شکایت یا پیشنهاد ، تاریخ ، نام مشتری، مسیول رسیدگی و ... مشخص شده سپس اقدامات انجام شده جهت پیگیری و نتیجه حاصل شده با ذکر جزییات ثبت خواهد ش... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | نرم افزاری برای فروش بیشتر | |
نرم افزار مشتری مداری ، نرم افزار CRMنرم افزار CRM تولید و ثبت توسط مجتمع تحقیقاتی و مهندسی طرح اندیشان تولید این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عام... |
شركت طرح انديشان توليد تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | مدیریت برقراری ارتباط با مشتری | |
نرم افزار CRM، نرم افزار مشتری مدارینرم افزار CRM تولید و ثبت توسط مجتمع تحقیقاتی و مهندسی طرح اندیشان تولید این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل... |
شركت طرح انديشان توليد تلفن: 04412253601-09148348342
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | مدیریت ارتباطات | |
نرم افزار CRM، نرم افزار مشتری مدارینرم افزار CRM تولید و ثبت توسط مجتمع تحقیقاتی و مهندسی طرح اندیشان تولید این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل... |
شرکت طرح اندیشان تولید تلفن: 09148348342-04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | مدیریت ارتباطات | |
نرم افزار CRM، نرم افزار مشتری مدارینرم افزار CRM تولید و ثبت توسط مجتمع تحقیقاتی و مهندسی طرح اندیشان تولید این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل... |
شرکت طرح اندیشان تولید تلفن: 09148348342-04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | امکان ارتباط CRM با کلیه سانترالها | |
• امکان ارتباط برنامه CRM با کلیه سانترالهای پاناسونیک مدلTDA جهت دریافت ID تماس (caller id) بدون محدودیت تعدادخط تلفن.نرم افزار CRM طلوع علاوه بر قابلیتهای فوق ویژگیهای بی نظیر دیگری نیز دارد...برخی از امکانات این نرم افزار:1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرت... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | سامانه دریافت SMS از مشتریان درcrm | |
سامانه دریافت SMS از مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع مبتنی بر موارد زیر می باشد:1-امکان دریافت SMS از یک مشتری یا گروهی از مشتریان که به شکلهای مختلف می توان از این ابزار استفاده کرد.بطور مثال به محض ورود یک مشتری جدید به سازمان یا شرکت بطور اتوماتیک یک sms بر... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | نسخه ایستگاه | |
حتما تابحال سایتهای نمایش دهنده آگهی و نیازمندیها رو همچون ایستگاه را دیده اید . شاید خیلی دوست داشته اید که شما نیز چنین سایتی را داشته باشید . پس از یک آنالیز دقیق بر روی سایتهای مشابه و بررسی نکات قوت و ضعف هریک و یک کار شبانه روزی 4 ماهه اسکریپت نسخه ایستگاه یا مدیریت آگهی و نیازمندی و تبلی... |
شرکت فناوري اطلاعات کاسبرگ شرکت فناوري اطلاعات کاسبرگ تلفن: 30009900003860
|
نسخه ايستگاه عادي : 250.000 تومان نسخه ايستگاه پيشرفته : 450.000 تومان
| |